HUNT

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
HUNT

Vroegere Alliantiepagina van HUNT op Ikariam NL ETA


    Hoe registreer ik?

    Yedi_Admin
    Yedi_Admin
    Forum Owner
    Forum Owner


    Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 18-02-12

    Hoe registreer ik? Empty Hoe registreer ik?

    Bericht van Yedi_Admin 18.02.12 8:09

    Extra disclaimer:
    Dit forum is bedoeld om samen te overleggen i.v.m. onze acties op Ikariam.
    Er is een actieve chat, maar verwacht niet dat dit de sociale contacten in het echte leven kan vervangen.

    Hoe registreer ik?
    Gelieve al het onderstaande goed te lezen.
    Slechte registraties of registraties waarbij ik van de speler geen ingame bericht krijg worden vanaf nu zonder bericht verwijderd (ik verspeel anders te veel tijd hieraan).

    Enkel leden van Hunt en van HuntJ krijgen toegang tot dit forum.

    Gelieve het volgende stap voor stap te volgen.
    Ik heb de moeite gedaan om dit uit te leggen en zou het dus appreciëren dat dit zo gebeurt.
    Mochten er onduidelijkheden zijn dan kan je me ingame een berichtje sturen.

    1.Klik bovenaan op het menu-item "registeren".

    2.Vul dan de nodige gegevens in.
    Cool Tip: als je niet wilt dan Yedi jouw real life email kent, creeer dan eerst een mailadres in bijv. gmail of hotmail (meer info hier).

    De gebruikersnaam moet dezelfde zijn als jouw spelersnaam op ikariam.
    Dus: speler (=jouw naam op ikariam) killer005 dient zich hier aan te melden als killer005.
    Dit heeft niets te maken met jouw emailadres.
    Accounts die niet overeenstemmen met een spelersnaam zullen zonder verwittiging verwijderd worden.

    3.Stuur in Ikariam ingame een bericht naar Yedi en vermeld daarin jouw gebruikersnaam op dit forum.
    Yedi zal dan jouw account hier activeren.

    Het is belangrijk dat je me ingame (in Ikariam) een berichtje stuurt, dit om te verifiëren dat je wel degelijk lid bent van onze alliantie.

    ==>SOMMIGEN LIJKEN DIT TE VERGETEN. Dus: geen PM in Ikariam = geen activatie van het account op het forum. Ik zal geen verwittiging sturen in dit geval.

    4. Zodra ik jouw account geactiveerd heb, stuur ik je ingame een berichtje.

    6. Sorry voor de kleurtjes e.d.m.: 80% van de aanmelders doet de moeite niet om dit bericht volledig te volgen.
    Mocht je tot hier gelezen hebben: proficiat.
    En mocht je bovendien opgemerkt hebben dat punt 5 ontbreekt, dan heb je een goed opmerkingsvermogen.

    Yedi.

      Het is nu 18.05.24 22:11